BN DeStem, Ouders én bewoners blij met Bredase zorgwoningen

Geplaatst in Berichten | Reacties uitgeschakeld voor BN DeStem, Ouders én bewoners blij met Bredase zorgwoningen

Gulle gift van Lions Club Breda Host!

Deze cheque, met het geweldige bedrag van € 6000,00 mocht Wierde zondag 10 september in ontvangst nemen!
Ontzettend bedankt Lions Club Breda Host!

Geplaatst in Berichten | Reacties uitgeschakeld voor Gulle gift van Lions Club Breda Host!

Breda Vandaag: Eerste bewoners woningen Wierde komen in oktober

Geplaatst in Berichten | Reacties uitgeschakeld voor Breda Vandaag: Eerste bewoners woningen Wierde komen in oktober

Wonen Breburg: Eerste huurcontracten ouderinitiatief Leistraat Breda getekend!

Meer informatie:

Geplaatst in Berichten | Reacties uitgeschakeld voor Wonen Breburg: Eerste huurcontracten ouderinitiatief Leistraat Breda getekend!

Steun ons via crowdfunding!

Voor de inrichting van de gezamenlijke ruimte en binnentuin zijn we afhankelijk van donaties. Elke bijdrage is waardevol! Ons doel is om 34.500 euro op te halen. Helpt u mee? U kunt doneren via deze link!

Deel dit met al uw contactpersonen, betrokken partijen, familie en vrienden zodat we het streefbedrag kunnen halen!

Alvast dank namens alle ouders en bewoners.

Geplaatst in Berichten | Reacties uitgeschakeld voor Steun ons via crowdfunding!

BN deStem: Ouders dolblij met zorgwoningen!

Geplaatst in Berichten | Reacties uitgeschakeld voor BN deStem: Ouders dolblij met zorgwoningen!

Ouder-info-middag Spelletjescafé

Drukbezochte en gezellige info-middag voor de ouders van de toekomstige bewoners!

Geplaatst in Berichten | Reacties uitgeschakeld voor Ouder-info-middag Spelletjescafé

Start bouw “Wierde”

Zes jaar na de start van de Stichting Wierde is op 1 december 2016 begonnen met de bouw van woonzorgcomplex “Wierde” aan de Leistraat in de wijk Zandberg-West te Breda. Het woonzorgcomplex zal gaan bestaan uit 14 woningen van 70  vierkante meter( m2) in 2 bouwlagen. Daarnaast word er een gemeenschappelijke ruimte gebouwd voor inloop en de begeleiding. Dit alles wordt gebouwd rondom een binnentuin.
Het complex, ontworpen door Baudoin van Alphen architecten, wordt in opdracht van WonenBreburg gebouwd door bouwgroep Moonen.

Artist impression

De begeleiding binnen het woonzorgcomplex komt in handen van zorgaanbieder ASVZ uit Sliedrecht. Zonder vertragingen is het de bedoeling dat de bouw in het 4e kwartaal van dit jaar wordt opgeleverd, zodat de bewoners er eind 2017 of begin 2018 kunnen gaan wonen.

Geplaatst in Berichten | Reacties uitgeschakeld voor Start bouw “Wierde”

Breda Bericht – Infoavond ontwerpbestemmingsplan

Geplaatst in Berichten | Reacties uitgeschakeld voor Breda Bericht – Infoavond ontwerpbestemmingsplan

Jakhalzen – Schizofrenen in de Stavorenstraat in Lelystad