Doelstelling

Stichting Wierde bestaat officieel sinds 8 oktober 2010 en heeft als doelstelling het realiseren en  beheren van een levensloopbestendig kleinschalig woonzorgcomplex, waar mensen met verhoogde kwetsbaarheid voor terugkerende psychosen oftewel schizofrenie hun leven lang  verzekerd kunnen zijn van wonen met 24 uur begeleidende zorg.
Voor een verdere uitleg van bovengenoemde doelstelling en doelgroep waarvoor we het woonzorgcomplex willen realiseren, verwijzen wij graag naar onze woonzorgvisie: “Wonen in Wierde”

2 reacties op Doelstelling

1. Hilde Oplaat schreef:

Goedemorgen
    Graag zou ik wat informatie willen krijgen mbt de mogelijkheid van wonen bij 1 van de locaties van uw organisatie
    Folders hebben we ontvangen van Thea de familie-ervaringsdeskundige van Antes
    Ook is mijn vraag of we ,mijn man en ik, een keertje mogen komen kijken
    Het zou zo fijn zijn als onze zoon op den duur ergens beschermd zou kunnen wonen
    Op dit moment verblijft hij bij de GGZ Antes in Capelle aan den IJssel
    Hij kan echt niet terug naar zijn eigen huis in ieder geval

2. Stichting Wierde schreef:

Beste Hilde
    Ik zal uw vraag bij het bestuur van Stichting Wierde neerleggen.
    Eerstvolgende bestuursvergadering is in oktober 2021.

Met vriendelijke groet
    Website beheerder